אתם בחרתם

מנות הדגל באשדוד

אשדוד, כבר מזמן הוכתרה כפנינה קולינרית, לא רק בגלל הקרבה לים והקשרים עם הדייגים בעיר, אלא בגלל החזון הגדול שיש לצעירים על סצנת הבילויים והאוכל באשדוד.

העולם של עלמא

מקום בילוי, בר ואוכל

קובה באמצע רחוב יונה הנביא

מסעדת אנדיב חוגגת פסח טעים וכשר

מלון ווסט אשדוד מזמין אתכם לארוחת גורמה בחג הפסח, לצפייה בתפריט לחצו כאן!

גיא פרץ מסכם 25

ומכין לכם חלומות יווניים

ראיון חגיגי עם אחד השפים העסוקים בישראל

הג'וב האיטלקי

מסעדת "החוף" מארחת בגאון את "האיטלקי בחוף"

התפוח לא נופל רחוק מהעץ

הבראנץ' היווני של אנדיב

אתמול(חמישי) המנכ״ל הנכנס של מלון ווסט אשדוד, יניב אדיבי, השיק לראשונה את ארוחת הבראנץ׳ המפנקת במסעדת ׳אנדיב׳! כל המי ומי חגגו בפסטיבל טעמים יווניים והרימו לחיים! יאסו! אם בא לכם, גם אתם יכולים!

דג הזהב של אלירן מורד

אלירן מורד מגשים חלום במסעדת הדגל בני הדייג

מה המשאלה שלך?

מכרה זהב ברחוב רוגוזין

סניף חדש של גולדות בעיר- הבטחה גדולה לאוכל רחוב באשדוד

אחד למען כולם, כולם למען אחד

מסעדת ארמיס מתרגמת את סיפור שלושת המוסקטרים

יום ראשון   07/06/2015

ארוחות הבוקר שהילדים שלכם יאהבו/ סיון קידר!

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה מכולן, ולילדים שלנו היא נחוצה במיוחד. אשדוד בתפריט בחרה עבורכם 5 אפשרויות לפתוח את הבוקר עם מזונות מזינים, בריאים וסופר טעימים, שהילדים אוהבים! והם גם קלים במיוחד להכנה.
ארוחות הבוקר שהילדים שלכם יאהבו/ סיון קידר! | מגזין אשדוד בתפריט | פורסם: 07/06/2015

שייק פירות טרי

את הפירות מומלץ לצרוך על בטן ריקה. שיק מלא בויטמינים ומינרלים על בסיס הסוכריות של הטבע (כך נקרא להם בפני הילדים) הוא אופציה מרעננת ובריאה במיוחד לפתוח את היום, ועדיף על פני השוקו של הבוקר. מומלץ לערוך ניסיונות בבית ולבחון מה הילדים מעדיפים, ולשדרג את השיק מפעם לפעם בטעמים חדשים.

שיק איכותי יכיל פירות וירקות על פי הטעם והצרכים התזונתיים, להם נוסיף אגוזים וזרעים, המכילים שומנים בריאים וחלבון.

הכי כיף שייק, תמיד ניתן לשלב טעמים חדשים, לשנות ולהחליף וליהנות ממשקה בריאות מזין, בריא וטעיייים!

שייק בריאות תפוחים וקינמון

המרכיבים: 1 כוס יוגורט, 4 תפוחים, 4 מקלות סלרי, ½ כפית קינמון, ½ כוס משקה אורז/ שיבולת שועל/ סויה/ חלב, 1-2 כפות פשתן טחון אורגני אדמה, דבש אורגני או כל ממתיק טבעי לטעמכם.

יש להכניס את כל המרכיבים לבלנדר ולטחון היטב.

שייק בריאות קיווי ממריץ

המרכיבים: 4 קיווי מתוקים, 1 תפוז ללא קליפה, כוס ענבים ירוקים, ½ כוס משקה אורז/ שיבולת שועל/ סויה/ חלב.

יש להכניס את כל המרכיבים קרים לבלנדר ולטחון היטב. השייק אמור להיות מתוק מהפירות, אך ניתן להוסיף כפית דבש אורגני או כל ממתיק טבעי אחר.

שייק בריאות מנגו בננה

המרכיבים: חופן אגוזי קאשיו, ½ כוס מים, כפית דבש אורגני או סירופ מייפל, 1 בננה, 1 מנגו, ½ ראש חסה מופרד לעלים.

הכניסו את הקשיו לתוך הבלנדר עם המים והדבש. לטחון עד למקרם קרמי. אם העיסה סמיכה מדי, הוסיפו מעט מים. הוסיפו בננה ומנגו, וטחנו עוד עד למרקם של מילקשייק- לא סמיך ולא דליל מדי. הוסיפו את החסה לבלנדר לעוד כדקה, והשייק מוכן.

שייק בריאות אפרסק-יוגורט

המרכיבים: 2 אפרסקים פרוסים, 6 קוביות קרח, 1 גביע יוגורט.

מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר, מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ומגישים מיד.

שייק בריאות בננה- אגוזים

המרכיבים: 2 כוסות חלב, 2 כוסות יוגורט דל שומן, 2 בננות גדולות, מקולפות ופרוסות, 1/2 כוס פיסטוקים או אגוזים, קצוצים.

מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר, מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ומגישים מיד.

 Shakes

גרנולה ביתית ויוגורט עם פירות טריים (ניתן להכין מראש ולחסוך זמן בהתארגנות הבוקר)

המוזלי המוכר בוריאציה הביתית הרבה יותר איכותי ומזין, מאחר והגרנולה הנרכשת בסופרים גדושה בסוכר לבן, מלחים ושמנים תעשייתיים. הגרנולה הביתית פשוטה להכנה, וניתן לשתף את הילדים. ניתן להכין כמות גדולה למהלך ימות השבוע, ולהתפנק מבריאות וטעם טוב גם כחטיף אחה"צ.

המרכיבים: 2 כפות שמן קנולה, 1/3 כוס סילאן טבעי ללא סוכר, 1 כוס שיבולת שועל שלמה, 1/2 כוס גרעיני חמנייה, 1/2 כוס גרעיני דלעת, 1/2 כוס שבבי שקדים, 1/2 כוס אגוזי פקאן שבורים. לקבלת מירקם פריך ניתן להוסיף כף גדושה של סוכר קנים.

אופן ההכנה: מערבבים יחד את כל החומרים, כך שהשמן והסילאן עוטפים את הרכיבים היבשים באופן אחיד, ומפזרים על גבי תבנית מרופדת בנייר אפייה. אופים כ- 20 דקות ב- 170 מעלות. יש לערבב מידי פעם את התערובת , ולהניח לה להצטנן ולהתקשות בתום האפייה.

יש להגיש עם יוגורט כבשים/ עיזים/ משקה חלב צמחי עם פירות העונה טריים וחתוכים.

 Granolas

מאפינס כוסמין ושיבולת שועל עם אגסים או כל פרי שאוהבים (ניתן להכין מראש ולחסוך זמן בהתארגנות הבוקר).

קמח הכוסמין שומר על רמת סוכר מתונה בדם, והמתכון מכיל חלבונים ושמנים בריאים, התורמים לבניית התאים, מסייעים למערכת העצבים ותורמים ליכולת הריכוז. (ניתן להכין מראש את הבלילה, לאפות בבוקר, ולחסוך זמן בהתארגנות הבוקר)

המרכיבים:2 כוסות קמח כוסמין, 1 כוס שיבולת שועל,1/2 כוס מייפל סירופ אמיתי, כוס של פרי: אגסים/ בננות / אוכמניות/ צימוקים/ חמוציות, אגוזי מלך מרוסקים, 2 כפיות סודה לשתיה, מעט מלח ים אטלנטי, 2 ביצים,3/4 כוס חלב עיזים/ חלב אורז/ שיבולת שועל
1/2 כוס שמן זית (או כל שמן מכבישה קרה).

אופן ההכנה: מערבבים את היבשים בנפרד ואת הרטובים בנפרד ואז מערבבים ביחד, שפכים בתבנית מאפינס, מכניסים לתור מחומם ל-180 מעלות, אופים במשך 20-25 דקות, בודקים מדי פעם עם קיסם.

ניתן להגיש עם ממרחי אגוזים בריאים כמו שקדיה או טחינה עם סילאן, ממרח קוקוס, ממרח בוטנים ללא סוכר, מייפל סירופ וכו' לצד פירות חתוכים.

Maffins 

קציצות טונה (לילדים הקרניבורים), מתאים גם לארוחת הבוקר בגן.

הטונה מכילה חלבון ושומן, החיוניים ליכולת הריכוז, ושומרים על רמת סוכר תקינה בדם. בנוסף, עשירה הטונה בסידן, הנספג במלואו בגוף (להבדיל ממוצרי החלב). 

המרכיבים: 2 קופסאות טונה בשמן (לסנן רק אחת), 2 כפות גבינה לבנה/ טחינה/  ביצה אחת, 3 כפיות קמח כוסמין מלא.

אופן ההכנה: מערבבים הכל בקערה, מסדרים קציצות באמצעות כף וכפית על גבי תבנית אפייה ואופים בתנור ב- 180 מעלות עד להשחמה מכל צד.

טעים גם קר!

 Tuna -balls

ולקינוח, מנה טבעונית ללא גלוטן- בננה עטופה בנייר אורז

הבננה מסייעת לשמירה על הריכוז ותורמת לתהליכי החשיבה. היא מלאה באנרגיה ומרבית הילדים חובבים אותה במיוחד!

המרכיבים: בננות (כמה שרוצים), נייר אורז (כמות כפולה מזו של הבננות), מעט שמן קוקוס, מייפל/ אגבה/ סילאן, אגוזי מלך קצוצים גס.

קולפים את הבננות וחוצים אותן לאורכן. מכינים צלחת עם מעט מים, טובלים נייר אורז ל- 10 שניות ומניחים על משטח העבודה. הנייר מתרכך תוך זמן קצר, ובקצהו מניחים חצי בננה, מגלגלים ומקפלים את הנייר בקצוותיו. אופים בגריל בתבנית אפייה ששומנה קלות בשמן קוקוס כ- 10 דקות (עד להשחמה או להתקשות נייר האורז).

מגישים עם זילוף מייפל ואגוזי מלך.

 Banana

 תגובותיכם כרגיל... בתחתית העמוד